Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

OJ.... Det var länge sen jag var här...

Av Cattis - 28 augusti 2010 02:55

Kan inte förstå vart tiden tar vägen?? Jag var här för över 2 månader sen, nästan 3.. Fyyy mig.. Ja vad har jag gjort hela sommaren då? Arbetat, arbetat och åter arbetat.. Men nu från nästa vecka så blir det lite lugnare då jag kommer gå ner i tid. Har fått en tillsvidareanställning i kommunen from 30/8 det känns ganska bra det =) Jag trivs på mitt jobb och med mina arbetskamrater.. Har även gjort en visit på akuten i sommar.. Då jag fick en j***a böld som dom fick skära sönder.. Fyy, det vill man inte ha.. Sen fick jag åka på dagliga omläggningar med dränagebyte och f*n vad ont det gjorde.. Så höll det på i 2 1/2 vecka sen skulle jag vara bra sa dom. Efter tre dagar kom det tillbaka F*N... Fick hål på den själv då.. och rengjorde med hjälp av min gubbe.. Tack för hjälpen.. När man tror det blir bra så dröjer det ca en vecka och så får man en ny på ett nytt ställe F*N vad arg man blir då.. Men nu ska jag vara bra hoppas jag.. Håller tummarna på det iallafall.


I helgen var det marknad hemma i byn.. Tack så mycket för hjälpen kära mamma.. Vad skulle jag göra om jag inte hade dig??? Puss på du =)


Jag har varit förbi minneslunden med lite rosor till min kära pappa och tänt ett ljus för honom.. SAKNAR DIG.. Men det vet du väl redan att jag gör..

  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - 8 december 2010 11:39


Ännu en ängel som har fått flyttat till himlen alldeles för tidigt.. Mina tankar går till din sambo Lotta och dina barn Eddie & Thilde samt släkt och vänner.. Vila i frid Jimmy...      ...

Av Cattis - 23 november 2010 16:20

Nu har även Johan fått somna in efter sin kamp mot cancermonstret. Vila i frid och jag tror att du har det bra på andra sidan. Jag skänker en tanke till Johans familj och släkt och vänner.   Ni andra som har cancermonstret på besök: KÄMPA PÅ !!! ...

Av Cattis - 26 oktober 2010 06:40

Det är snart JULAFTON....   Och visst tomten kommer väl även detta år med en massa klappar till barnen.. Hmmm.. Jag tänker varje år " att i år ska jag vara ute i god tid med att inhandla alla klapparna". Man kan ju fundera hur man kan lura sig själv ...

Av Cattis - 22 oktober 2010 11:22

Ja det är inte bara på badhuset som jag åker och tränar.. Min nya hobby (tack igen mamsen) spela gitarr.. Men vad svårt det är. Jag får liksom inte till det med min vänstra hand??? Jag måste nog börja med fiol igen, smalare hals på den, fast kan ju b...

Skapa flashcards