Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Hej på er !!!

Av Cattis - 20 september 2010 08:51

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera min blogg.. Men det är ju så när man har fullt upp med annat.. Vad har vi gjort den senaste tiden? Jo jag har varit jätte duktig och varit till parkbadet och inhandlat mig ett badkort som jag en vecka senare uppgraderade till friskvård.. Så nu har jag varit med på vattengympa och djupvattenträning    Det är ju helt underbart att simma, man kan ju bara fundera varför det tog sån lång tid innan man gjorde nå åt det bara??? Bättre sent än aldrig.. 


Våran bodelning efter pappsen är klar.. Ett jobbigt måste.. Allt tar sån tid med alla papper och dyl.   


Valet är klart, det blev alliansen igen.. Hur F*N gick det till??? SD kom med, men hur resonerar dom andra partierna ?? Att SD är rasister och nazister.. Alltså det är ju folkets val.. ELLER?????? Nu var det ju så att jag personligen röstade inte på SD, men jag förstår folket som har gjort det. Alla andra partier, det är bara att acceptera SD.. Folket vill ju ha med dom.. Själv så röstade jag på Landsbygdsdemokraterna... Hur det gick för dom har jag ingen aning om..


LANDSBYGDSDEMOKRATERNA


Tjingeling gott folk 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - 8 december 2010 11:39


Ännu en ängel som har fått flyttat till himlen alldeles för tidigt.. Mina tankar går till din sambo Lotta och dina barn Eddie & Thilde samt släkt och vänner.. Vila i frid Jimmy...      ...

Av Cattis - 23 november 2010 16:20

Nu har även Johan fått somna in efter sin kamp mot cancermonstret. Vila i frid och jag tror att du har det bra på andra sidan. Jag skänker en tanke till Johans familj och släkt och vänner.   Ni andra som har cancermonstret på besök: KÄMPA PÅ !!! ...

Av Cattis - 26 oktober 2010 06:40

Det är snart JULAFTON....   Och visst tomten kommer väl även detta år med en massa klappar till barnen.. Hmmm.. Jag tänker varje år " att i år ska jag vara ute i god tid med att inhandla alla klapparna". Man kan ju fundera hur man kan lura sig själv ...

Av Cattis - 22 oktober 2010 11:22

Ja det är inte bara på badhuset som jag åker och tränar.. Min nya hobby (tack igen mamsen) spela gitarr.. Men vad svårt det är. Jag får liksom inte till det med min vänstra hand??? Jag måste nog börja med fiol igen, smalare hals på den, fast kan ju b...

Skapa flashcards