Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

Träna, träna och träna....

Av Cattis - 22 oktober 2010 11:22

Ja det är inte bara på badhuset som jag åker och tränar.. Min nya hobby (tack igen mamsen) spela gitarr.. Men vad svårt det är. Jag får liksom inte till det med min vänstra hand??? Jag måste nog börja med fiol igen, smalare hals på den, fast kan ju bespara hundarnas öron med att låta bli den.  


Men min kära vän lärde mig spela lite Eric Clapton - Wonderful tonight. Så det är det jag håller på att träna och träna och tränar på... Förhoppningsvis kanske jag kan spela den utan att behöva titta på vart jag har mina fingrar hela tiden. Skam den som ger sig..


Idag så ska jag åka på Afropower.. SPÄNNANDE... Undrar lite på vad det kan vara?? Man blir säkert lika svettig på det som allt annat man har börjat springa på. Men lite träning kan väl kanske inte skada. Hoppas jag iallafall...  


Denna vecka har varit lite aktiv iallafall måndag: vattengympa, tisdag: arbete, onsdag: djupvattenträning, torsdag: valbo med syster + barn och Ann och idag då så är det afropowern som gäller.. Tur att man jobbar ibland så man hinner vila dom där musklerna som man har råkat hitta på..


Kramizar...

 
 
Ingen bild

Bönan!

22 oktober 2010 12:10

ohhh afro´power dance är super skoj! det gick jag jämt på förut! rekomenderas starkt, fast det känns lite knasigt först men sen så =)
det var då fanken vad du tränar och står i =) heja heja!

Saknar ditt sällskap ju!

Kramar Bönan Hannis

Cattis

22 oktober 2010 13:17

ja vi MÅSTE ta oss i kragen nu och få till en date..
Kramizar..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - 8 december 2010 11:39


Ännu en ängel som har fått flyttat till himlen alldeles för tidigt.. Mina tankar går till din sambo Lotta och dina barn Eddie & Thilde samt släkt och vänner.. Vila i frid Jimmy...      ...

Av Cattis - 23 november 2010 16:20

Nu har även Johan fått somna in efter sin kamp mot cancermonstret. Vila i frid och jag tror att du har det bra på andra sidan. Jag skänker en tanke till Johans familj och släkt och vänner.   Ni andra som har cancermonstret på besök: KÄMPA PÅ !!! ...

Av Cattis - 26 oktober 2010 06:40

Det är snart JULAFTON....   Och visst tomten kommer väl även detta år med en massa klappar till barnen.. Hmmm.. Jag tänker varje år " att i år ska jag vara ute i god tid med att inhandla alla klapparna". Man kan ju fundera hur man kan lura sig själv ...

Av Cattis - 16 oktober 2010 10:46

Jag har en arbetskamrat som är helt otrolig.. Han har eller kanske man ska säga försökt lära mig spela lite gitarr.. Helt otroligt.. Så nu måste jag träna, träna, träna.. Sen så har jag ju en sån snäll mamma som ska komma med sin gitarr så jag kan öv...

Skapa flashcards