Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Lördag!!

Av Cattis - 9 januari 2010 09:29

Ja då är det lördag idag.. Jag arbetar idag, just idag så fär jag arbeta som personlig ass. annars brukar jag vara vårdbiträde. Skönt att man kan variera sig.


Pappsen fick komma hem igår iallafall på lite permis från sjukhuset så det känns jättebra. Skönt för honom att få komma hem och vara med sin fru och hundarna. Då kanske han blir lite piggare också. Istället för att ligga inne och inte göra någonting. Även om han kanske bara ligger i sängen hemma så är det ju så mycket mysigare, ha en liten hund brevid sig som gosar och elden i kaminen som sprakar. Bara en sån sak höjer ju upp tillvaron lite. Jag var där igår kväll och hälsade på när han kom hem, och eldade upp lite i kaminen så det blev varmt och gott inne. Hoppas att hans feber har gått ner till idag så han känner sig piggare. Han skulle väl få åka tillbaka till sjukhuset på måndag. Så hela helgen får han vara hemma och han som har fått legat inne sen strax före jul. Då var han jätte dålig. Min lilla pappa. Vad livet är orättvist ibland. Jävla sjukdomar. Tur att man kan skriva av sig lite här iallafall. Det kanske är någon stackare som läser all goja som jag skriver.. Ha det bra nu allihopa. Ta väl hand om er...

Kramizar...

 
 
saynoo

saynoo

9 januari 2010 09:40

Gomorron till dig:)

http://hollywoodnews11.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - 8 december 2010 11:39


Ännu en ängel som har fått flyttat till himlen alldeles för tidigt.. Mina tankar går till din sambo Lotta och dina barn Eddie & Thilde samt släkt och vänner.. Vila i frid Jimmy...      ...

Av Cattis - 23 november 2010 16:20

Nu har även Johan fått somna in efter sin kamp mot cancermonstret. Vila i frid och jag tror att du har det bra på andra sidan. Jag skänker en tanke till Johans familj och släkt och vänner.   Ni andra som har cancermonstret på besök: KÄMPA PÅ !!! ...

Av Cattis - 26 oktober 2010 06:40

Det är snart JULAFTON....   Och visst tomten kommer väl även detta år med en massa klappar till barnen.. Hmmm.. Jag tänker varje år " att i år ska jag vara ute i god tid med att inhandla alla klapparna". Man kan ju fundera hur man kan lura sig själv ...

Av Cattis - 22 oktober 2010 11:22

Ja det är inte bara på badhuset som jag åker och tränar.. Min nya hobby (tack igen mamsen) spela gitarr.. Men vad svårt det är. Jag får liksom inte till det med min vänstra hand??? Jag måste nog börja med fiol igen, smalare hals på den, fast kan ju b...

Ovido - Quiz & Flashcards