Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Länge sen!!

Av Cattis - 26 januari 2010 11:29

Nu var det ett tag sen jag var in här och skrev lite, ja ja bättre sent än aldrig   


Vad har hänt sen sist då tro???


Min pappa har fyllt år, så vi var in på sjukhuset och gratulerade honom, han blev då väldigt glad när vi kom.. Mitt syster barn som snart är 4 år är ju så gullig. Hon hade gjort två stycken presenter till sin morfar. I ena presenten var det 4 st teckningar och i den andra presenten var det en mjukis isbjörn med halsduk. -Den behöver inte jag, så den kan morfar sova med istället !!! sa hon. Snacka om att hon är omtänksam och ge sin morfar sin mjukis nalle för att han behövde den bättre än honom. Vad glad man blir och det blev ju självklart morfar oxå. Han ligger fortfarande inne, dom skulle börja med cellgifter i måndags men det blev framflyttat till onsdag för att han har haft ont åt hjärtat. Men vi får hoppas att det ordnar till sig så att dom kan sätta igång någon gång. Sen är det bara hoppas att han inte blir dålig igen, utan kan få det här cellgiftet och förhoppningen är ju att han ska bli bättre och helst av allt bli frisk igen. Fy för alla dessa sjukdommar... Man blir ju så lessen över allt som finns och drabbar ens närstående. Men pappa du är min bästa pappa iallafall. JAG ÄLSKAR DIG !!!   


Imorgon ska jag ha date med min mamma.. Ska gå runt i lite affärer och kika sen blir det väl lunch på nåt ställe innan jag ska vidare till min jobbcoach. Dit ska jag kl 14 och dricka kaffe och prata skit.. hahaha... Eller vad man nu ska kalla det för??? Ja hon är trevlig iallafall och hon vet hur det är med en och alla omständigheter. Tur är väl det.


Jag är och arbetar idag.. Idag är jag personlig ass. Ett riktigt trevligt jobb och sen är det ju ett plus i kanten att det inte är så långt hemifrån. Pratade med min nya chef och talade om att jag var intresserad av den tjänst som kommer att bli ledig.. Så nu är det bara hålla tummarna och hoppas att man kan få den !!! HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS !!!!!


Hoppet är det sista som överger en... Så sant, så sant...


Ha det bra alla ni som slö läser min blogg !!


Kramizar..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - 8 december 2010 11:39


Ännu en ängel som har fått flyttat till himlen alldeles för tidigt.. Mina tankar går till din sambo Lotta och dina barn Eddie & Thilde samt släkt och vänner.. Vila i frid Jimmy...      ...

Av Cattis - 23 november 2010 16:20

Nu har även Johan fått somna in efter sin kamp mot cancermonstret. Vila i frid och jag tror att du har det bra på andra sidan. Jag skänker en tanke till Johans familj och släkt och vänner.   Ni andra som har cancermonstret på besök: KÄMPA PÅ !!! ...

Av Cattis - 26 oktober 2010 06:40

Det är snart JULAFTON....   Och visst tomten kommer väl även detta år med en massa klappar till barnen.. Hmmm.. Jag tänker varje år " att i år ska jag vara ute i god tid med att inhandla alla klapparna". Man kan ju fundera hur man kan lura sig själv ...

Av Cattis - 22 oktober 2010 11:22

Ja det är inte bara på badhuset som jag åker och tränar.. Min nya hobby (tack igen mamsen) spela gitarr.. Men vad svårt det är. Jag får liksom inte till det med min vänstra hand??? Jag måste nog börja med fiol igen, smalare hals på den, fast kan ju b...

Ovido - Quiz & Flashcards