Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Tjolahopp!!!

Av Cattis - 6 april 2010 15:48

Jaha, det var ett tag sen jag hittade hit, men nu är jag här igen.. Vad har hänt?? För att göra en lång historia kort.. Jag har börjat arbeta igen, går i skolan, sen allt det gamla vanliga som jag brukar göra. Påsken har varit fullbokad, vi har firat min svärfar som blivit 60 år.. Ja nu har du inte långt kvar till pensionen   SKÖNT !!! En annan måste väl bara arbeta en si så där 33 år till om man ska gå vid 65 år.. Men innan en annan har hunnit fram till dess så är man väl redan dö och begraven då dom höjt pensionsåldern till 95 år.. Ja den som lever får se.. På påskafton tog vi skotrarna och for ner till Åshammar på påskmiddag, snacka om att man ska äta mycket olika saker vid sånna här tillfällen.. Grrrr, jag förstår inte. Det är ju typ samma slags mat vid jul, påsk och midsommar, fyyyyy !!!!! Men vi införde en bra julmåltid hos mammsen för några år sen American Take Away, kan lova det smakar bra. Sen när vi har varit hos pappsen och Ann så har vi också fått annan mat, kanoners   


Ja och inte flög jag vilse under helgen när jag var till blåkulla    blev väl bara lite rufsig i håret..


Nu har min tatuering läkt ihop kan jag lova att den blev fin.. Den är bara för dig pappsen.. Hoppet är ju som sagt var det sista som överger en.. Nu har det gått 47 dagar sen jag såg dig för sista gången i livet    Men du finns alltid i mina tankar..   Tänk vad tiden går fort ändå..


Min kära mammsen kommer nog förbi på torsdag, hon skulle åka till min syster och lilla busungen.. Är jag ledig då och inte arbetar då följer jag med så klart..

Mamma var så snäll hon var upp till Kiruna och hälsa på lite folk och släkt och köpte med sig både tröjor och mössor (som man självklart har användning av nu va??) och MANDELPOTATIS... MUMMA va gott !!! Tack snälla mammsen...   


Jag hann faktiskt åka ner till Ann och hälsa på under helgen, hon hade besök av min ena faster, så då fick jag träffa henne oxå, det är ju kanoners.. Min gubbe hjälpte Ann att sätta upp lilla tv:n i sovrummet på väggen så nu är den på plats iallafall.


Nä nu måste jag göra lite nytta.. Sitter jag här så blir ju ingenting gjort.. Nope, så är det..


Ha det bra allihopa.. 


"gör det idag, imorgon kan det vara försent"


Kramizar

 
 
Ingen bild

Mamma

7 april 2010 21:14

Varsågod

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - 8 december 2010 11:39


Ännu en ängel som har fått flyttat till himlen alldeles för tidigt.. Mina tankar går till din sambo Lotta och dina barn Eddie & Thilde samt släkt och vänner.. Vila i frid Jimmy...      ...

Av Cattis - 23 november 2010 16:20

Nu har även Johan fått somna in efter sin kamp mot cancermonstret. Vila i frid och jag tror att du har det bra på andra sidan. Jag skänker en tanke till Johans familj och släkt och vänner.   Ni andra som har cancermonstret på besök: KÄMPA PÅ !!! ...

Av Cattis - 26 oktober 2010 06:40

Det är snart JULAFTON....   Och visst tomten kommer väl även detta år med en massa klappar till barnen.. Hmmm.. Jag tänker varje år " att i år ska jag vara ute i god tid med att inhandla alla klapparna". Man kan ju fundera hur man kan lura sig själv ...

Av Cattis - 22 oktober 2010 11:22

Ja det är inte bara på badhuset som jag åker och tränar.. Min nya hobby (tack igen mamsen) spela gitarr.. Men vad svårt det är. Jag får liksom inte till det med min vänstra hand??? Jag måste nog börja med fiol igen, smalare hals på den, fast kan ju b...

Ovido - Quiz & Flashcards