Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Cattis - 3 maj 2010 07:49

Jaha, då är det den 3 maj idag.. Strålande sol ute    och klarblå himmel, helt underbart   Ska väl deklarera färdigt idag så jag kan skicka in den..


Under valborg så var det lugnt, blev hundbiten då jag skulle gå emellan hundarna som var sur på varandra.. Då blev det expedition hand omplåstring och tvättning av jackan som blev lite blodig.. Trevligt, nä det kan jag inte påstå.. Men så kan det gå om man ska lägga sig i disskutionen. ONT svar JA.. Kan jag lova att jag har, men det börjar bli lite bättre. Svullen som jag vet inte vad, men det går väl oxå över antar jag.


Ska iväg på mentorsamtal idag i skolan, se vad hon har för roligt att säga då.. Om jag kanske kan bli klokare. Annars till veckan så ska jag väl arbeta lite som vanligt, bara hoppas att jag blivit bättre då i handen. Med min tur så var det ju självklart höger hand som jag blev biten i så man känner sig något handikappad.. Kan inte göra speciellt mycket.. Det är tom svårt att skriva.


I fredags fm var jag och några vänner till Gävle Skönhetsinstitut och fick en genomgång av olika produkter, TACK MIA för att du lämnat mig som förslag.. Vi hade jätte trevligt där.. Köpte basic paketet och tycker redan att jag känner förbättring, men jag väntar med spänning på ett gott resultat. Ska tillbaka dit den 10 maj på smink kurs.. Då hon som har det ville ha oss som före och efter modeller som hon kunde använda i sin portfolio.. Spännande... Roligt om inget annat..

God mat åt vi efteråt också på gamla "Los Sombreros" kommer inte ihåg vad den heter idag. Den hade bytt namn. Men dom har mexikansk mat iallafall.. Så vi åkte hem mätta och belåtna.   


Kramizar...

Ovido - Quiz & Flashcards