Alla inlägg den 13 december 2009

Av Cattis - 13 december 2009 19:14

Dagen började med ett arbetspass mellan 7-11.30, lite småkyligt ute när man klev upp och det var rimfrost i gräset. Kanske att det börja bli lite vinter nu. Hoppas, hoppas.. Jag vill att det kommer lite snö nu. Men det har varit ett strålande väder, solen har lyst upp hela dagen för en.. Jätte skönt att vara ute med hundarna.


Kylan verkar hålla i sig hela kommande vecka enligt väderprognosen, kanske att det kommer lite snö imorgon också. Det blir så mycket ljusare med snö ute.


Pratade med A-C idag och det gick bra med "herman", tänk att det gick bra att skicka honom på posten. Han överlevde resan i ett hårt kuvert. Idag så skulle hon mata honom. Jo, ni som inte vet vem/vad herman är för något så är det en sk vänskapskaka.. Man får en klick med smet som man ska röra i och mata och dag 9 så delar man på honom i 5 delar och ger bort 4 delar till olika vänner och behåller den femte delen själv så att man dag 10 kan baka en underbar kaka av honom. Den är så otroligt god, det går inte att beskriva.. Man har i lite äpple/morötter, kanel, krossad choklad och hackade nötter. Supergott !!!!   

Av Cattis - 13 december 2009 16:13

Hejsan!

JAg ska försöka mig på det här med att blogga.. Sen om det är någon som har nåt intresse av att läsa det trök man skriver är ju en helt annan sak.. Men som sagt var så ska jag göra ett försök. Det är det ju värt, så får jag väl utvärdera det sen och se vad jag tycker om det. Kanske inte är något för mig heller.. Tjingeling..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards