Alla inlägg den 15 december 2009

Av Cattis - 15 december 2009 20:51

Kan jag lova att det snöar idag.. Oj, Oj vad man har fått träna armarna med spade, men det är ju ändå bra att man har traktor så man inte behöver använda spaden till allting   


Men duktiga jag har ju verkligen lyckats idag.. Skulle ta traktorn och jämna till lite i hästhagen och när jag körde ut därifrån vad gör jag då??? Jo, jag kör självklart ner grindstolpen. Så vad gör man nu då?? Tjäle i backen är det ju också och hästarna vill väl komma ut imorgon med skulle jag kunna tro. Få se om min käre gubbe kan trolla med knäna och fixa det.. Hoppas det..


Tjingeling...

Av Cattis - 15 december 2009 07:44

Halloj allihopa!!


Det snöar idag. Det började igår eftermiddag och håller fortfarande på.. Det är så underbart när det snöar. Det är skönt när det är vinter om det kommer snö. Så vi får kanske en vit jul iallafall. Jobbade igår och det gick bra.. Förutom att man skulle försöka cykla hem i snövädret, tur att det inte är så långt då. För inte orkade jag promenera hem när man har en cykel med sig.


Det blir så mycket ljusare ute när det kommer snö och så blir det lite mer ombonat runt omkring en. Hundarna är ju väldigt glad, dom blir lite extra skuttiga när det är första snön som kommer   


Fick tag på både P och A igår och det lät som att allting gick bra.. Få se hur det är idag när jag ringer..


Känns som om det är någon av vovvarna som har ätit något olämpligt.. FYYYYY så det luktar emellanåt.. Inte gott..  


Ja ja nog om allt, nu vill nog mina stora fyrbenta komma ut i hagarna och lufta sig till framåt kvällen..


Ha det bra allihopa och kram på er !!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards